Koszyk

Zadzwoń do nas: 601 405 475

www.germanonline.pl

German Małgorzata Machnio, ul. Słowackiego 29/4, 26-600 Radom

Browse

Pomoc

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na typowe zapytania dotyczące oferty, procesu zakupowego.

Oferty, zamówienia.

Zamówienia złożone do godziny 9.00 w dni robocze wysyłane są tego samego dnia. Czasami zdarza się sytuacja, w której kurier nie zmieści wszystkich rowerów do auta, stąd też opóźnione przesyłki zostaną wydane przewoźnikowi w pierwszej kolejności następnego dnia roboczego.

Czas wysyłki to 1-2 dni robocze, natomiast czas dostawy przez kuriera to 1-3 dni robocze. 

Ogółem, czas dostawy towarów do odbiorcy trwa 1-5 dni roboczych.

  • Wybierz towar, którym jesteś zainteresowany, a następnie kliknij przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” 
  • przejdź do „KOSZYKA” , który znajduje się w prawnym górnym rogu Strony Internetowej Sklepu;
  • wypełnij formularz zamówienia poprzez wpisanie następujących danych: imienia i nazwiska, adresu, na który ma nastąpić dostawa produktu, adresu poczty elektronicznej, nr telefonu oraz danych niezbędnych do wystawienia faktury sprzedaży;
  • wybierz sposób dostawy oraz formę płatności;
  • wybierz przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania przez Kupującego Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie odpowiednich okienek.
  • Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
  •  Następnie, po potwierdzeniu złożenia Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

Prosimy skontaktuj się z nami na adres rowerygerman@gmail.com lub pod numer telefonu 601405475.

Śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika www.dpd.com.pl

Aby sprawdzić status przesyłki będziesz potrzebować numeru listu przewozowego.

Kolory towarów w ofercie sprzedaży mogą czasem odbiegać od rzeczywistych kolorów. Ma na to wpływ kilka czynników: ustawienia monitora, pora roku w której fotografowane są produkty, kolor tła , ustawienia aparatu fotograficznego.

Jeśli masz wątpliwości co do odcienia koloru, zadaj nam dodatkowe pytanie, postaramy się przesłać Ci więcej zdjęć.

Możliwa jest wysyłka do innych krajów znajdujących się w obszarze UE. W celu ustalenia szczegółów skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu.

Do momentu nadania przez nas wysyłki możesz zmienić lub anulować zamówienie.

Pamiętaj, że nieodebranie przesyłki pobraniowej nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy, co za tym idzie, koszt zwrotu nieodebranej przesyłki pobraniowej pokrywa klient.
Po nadaniu przez nas przesyłki możesz odstąpić od umowy.

Pytania odnośnie: przesyłki, zwrotów, kluczy, regulacji, reklamacji.

Pytania odnośnie wysyłanych rowerów

Wysyłane rowery są w 85 % złożone .

Do dokręcenia pozostaje ; przednie koło, przedni błotnik (jeśli wyposażenie roweru go zawiera), przednia lampa (jeśli jest w wyposażeniu roweru), kierownica, siedzenie, pedała.

Do montażu możesz potrzebować kluczy: imbus 4, 5, 6, klucz płasko-oczkowy 15, klucz nasadowy lub płasko-oczkowy 10, klucz nasadowy lub płasko-oczkowy 8, śrubokręt gwiazdkowy.

 

Wszystkie wysyłane przed nasz sklep rowery są regulowane przed wysyłką (hamulce, przerzutki). 

Ponieważ rowery są częściowo rozmontowywane przed wysyłką z uwagi na ich objętość gabarytową, może zaistnieć potrzeba ponownej regulacji.

Jeżeli towar dotarł do Ciebie uszkodzony, możesz złożyć reklamację.

W razie potrzeby poprosimy Cię o przesłanie dodatkowych zdjęć (paczki, towaru) lub protokołu szkody spisanego z kurierem.

Adres do zwrotów:

German Małgorzata Machnio

Wacławów 14

26-625 Wolanów

tel: 601405475

Prosimy o dobre zabezpieczenie odsyłanego zamówienia tak, aby towar nie dotarł do nas uszkodzony. 

Uszkodzony towar nie będzie mógł być sprzedany jako pełnowartościowy, stąd wartość zwrotu zostanie skorygowana.

Spakowanie roweru do wysyłki może stanowić nie lada wyzwanie dla laika. Przede wszystkim potrzebujesz kartonu przeznaczonego do wysyłki roweru (najlepiej oryginalnego kartonu) który wpierw zakleisz od spodu.

Następnie owiń dobrze rozkręcone uprzednio elementy: ramę, błotnik przedni, kierownicę. Możesz użyć do tego  folii bąbelkowej lub kartonu.

Zamocuj elementy do ramy tak, jak były zamocowane oryginalnie: za pomocą opasek zaciskowych. Zwróć uwagę aby żaden element (koło, błotnik, kosz) nie miał możliwości swobodnego przemieszczania się wewnątrz kartonu w czasie wysyłki- w ten sposób mogą powstać poważne uszkodzenia na towarze.

Jeżeli rower ma kosz, ten również trzeba zabezpieczyć.

Jeżeli rower ma bagażnik, zabezpiecz go od góry tak, aby ewentualne uderzenie w firmie przewozowej nie spowodowało zgięcia bagażnika ( zabezpieczenie dostateczną ilością folii lub kartonu).

Drobne elementy (pedały, uchwyty, dzwonki, śrubki) również zabezpiecz tak, aby nie mogły swobodnie przemieszczać się wewnątrz kartonu ponieważ mogą spowodować uszkodzenia.

Dokładamy wszelkich starań aby wysłany towar był z 100% zgodny z zamówieniem. 

Rzadko zdarza się sytuacja by przy pakowaniu nastąpiła pomyłka. 

W przypadku gdy Twoje zamówienie nie jest zgodne z zawartością przesyłki, skontaktuj się z nami.

Po sprawdzeniu monitoringu z pakowania przesyłki ustosunkujemy się do Twojej reklamacji.

W razie potrzeby poprosimy Cię o przesłanie dodatkowych zdjęć (paczki, towaru) lub protokołu szkody spisanego z kurierem.

Wysyłka kurierem

Każdego roweru na stronie.

14 dni na zwrot

Zwrot bez podania przyczyny do 14 dni.

Przesyłka Kurierska

Dostawa Kurierem DPD również za pobraniem.

Bezpieczne płatności online

PayPal / MasterCard / Visa lub płatność za pobraniem.

Kontakt

601405475 rowerygerman@gmail.com